poniedziałek, 13 października 2014

I wszystko od nowa..

Chcąc nie chcąc wszystko się zmienia .. moje otoczenie, ludzie, których myślałam, że znam, a przez to ja sama nieuchronnie się zmieniłam i zmieniam - oby tylko na lepsze. Gdy taka zmiana o 180 stopni zdarza się w Twoim życiu to przenika Cię uczucie, że musisz wszystko zacząć od nowa, wszystko na nowo poukładać , bo stare metody zasady reguły i przyzwyczajenia nie pasują, nie ogarną tego co nowe przyniosło. To zaczynam.. wszystko od nowa.. ku lepszemu przynajmniej taki mam zamiar - wiele marzeń planów niech się zacznie spełniać i realizować. Proszę życzcie mi powodzenia, bo niepokoję się o serce wypełnione po brzegi nadzieją.. oby się nie potknęło o najbliższy wystający kamień na drodze. Choć to i tak nic nie szkodzi.. o ile pójdziesz silniejszy dalej swoją wytyczoną drogą..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz